Thursday, July 23, 2009

Why????/

salam kepade sume yg t'bc or t'singgah or t'buke or ape2 jew la kat my page nie......first of all....why masyblur??? actually perkataan "blur" 2 bkn la tagline ak but tagline one of my bezfrenz.....huhu sorry f8!!!! nway, from these day onwards...korg leh la check my blog k....actually i'm not a good writer...sorry if my blog kind of messy...huhu....owh b4 i 4get, blog nie sbnrnyer di request oleh my bezfren gak....shyla yg brade jaoooooh kat usm 2...hehe...nway, next tyme, i will introduce my bezfren 2 u all k...hv a nice day!!!!

3 comments:

  1. annyeong..
    samat dtg weyh ke dunia blog neyh..
    cite byk2 psl ko kat cni..
    kalo sempat,aku komen byk2 lak..
    ahaha..

    ReplyDelete
  2. ahahaha.. masy, nmpk sgt masih mentah dlm bloggin.. ayat u ayt org bru msuk blog.. hahaha, nex time, try 2 relax a bit when ure posting. i knw u cn do it! go go go!

    ReplyDelete
  3. to shyla: ok dun worry

    to roa: thx 4 da compliment....huhu....i've told u, im not gud at writing...but i'll try my bez...thx nway

    ReplyDelete