Wednesday, March 16, 2011

I'm sorry...

As salam...

Hmm...lame gak xupdate blog nie. Anyway, saye tersangat la busy skang nie.(busy ke?). Banyak betol program bulan 3 n bulan 4 nie. Program aku xberjalan lagi. Paperwork pon xanta and xsiap lagi. Haishh....tanye orang, orang xmo ajar plak....pelik btol.

Bagi program yang terdekat ni, banyak la buat surat untuk mintak peralatan la, ape la etc. Aku malas nak mention da sebab mengingatkan pasal surat tu je, boleh menyebabkan aku muntah. haha...

Overall, aku okay la skang nie. Assignment banyak la jugak yg blm berhantar. Bile ntah nak anta nye? huhu...presentation pon same. Pastu, kene buat sesi kaunseling lagi. Hmm...busy gak aku minggu nie. Draf exam pon da klua. Same la cam sem2 lepas, balik lambat lg la aku. Ari terakhir exam merupakan ari terakhir paper aku. Aduh, sengal giler! Mcm mane la aku agaknye sem nie? Just wait and see.

Sampai di sini saje coretan aku kali nie. Out!

No comments:

Post a Comment