Monday, March 5, 2012

Heart, please don't flutter~~

Assalamualaikum.

I have problem here. My heart fluttered so easily. NO! What should I do now? Bukan sekarang je, sejak dulu lagi, aku ade masalah dengan hati yang cepat sangat nak rasa terbuai dalam perasaan yang berbunga2 (you know what I mean, right?).

Kadang kala, aku rimas ada perasaan macam nie. Sebab aku tau that fluttering heart akan hilang juga. Cuma masa yang akan menentukan. Tapi aku tak suka perasaan macam nie. Rasa macam menganggu emosi aku and hubungan aku dengan orang lain. Maybe ada hikmah aku ada perasaan macam nie. Cuma belum sampai masanya aku tau apa hikmah tu.

Maybe jugak aku da tau apa hikmahnya, cuma tak sedar je. Aih..payah la kalau macam nie. Risau dengan apa yang akan terjadi pada masa akan datang. Love is not something that should interfere in my study right now. Sebab tu, aku try keep distance dengan kawan2 lelaki yang lain. Takot "terjatuh" lak nanti. Tak ke naya? Flutter heart, go away!


2 comments:

  1. xpe masy,..xsalah pun kalau nak jatuh cinta,..cinta kan anugerah Allah...:)

    ReplyDelete
  2. huhu...memang tak salah su..cuma bukan sekarang masanye utk jatuh cinte. huh..rumit2..

    ReplyDelete