Sunday, July 25, 2010

HaRi aKu.....

macam bese la....kalau xcite pasal ari ak, memang xsah. haha....actually, bukannya aku selalu cite pon psl ari aku kat blog nie kan?? hihi...ok la. start ngan pagi ek. pagi tadi luckily xde klas pukul 8. dari ari 2 lagi lecturer da mention yg kelas xde ari ahad nie.....huhu....besh2.....aku pon ape lagi...sambong tido pagi 2.. eh, jap2. actually aku bangun solat subuh dulu. wajib 2...hehe...lepas solat, aku basuh baju aku yang da direndam semalaman. tepat seperti yang disangka, baju yang direndam lame mmg busuk. bukan la lame sgt pon aku rendam....aku rendam dlm petang smlm, tapi cepat giler busuk. benci aku!! tapi aku rase salah satu faktor baju aku busuk coz aku punye baju 2 basah coz guling2 atas rumput 2 so die affect gak la dlm membawa bau kepada pakaian aku...haha..pas2, ak sempat lagi sambung tido sedangkan klas pukul 9.30 plak. ish333...(smbl menggeleng2kan kapla).....bile da tido 2, ape lagi...memang malas la nak bangun balik. hehe.....aku bangun balik dalam kul 8 lebih la. 8 lebih 2 xtaw la bape lebihnya ye. siap2 n then g klas....

klas second (utk ari biase) or first klas (utk ari ni) ialah klas KM. ape itu KM? KM 2 Kesusasteraan Melayu la. huhuhu....kitorang blaja pasal jenis2 puisi. paling takot skali tyme mantera la. bile bace mantera 2, rase cam betol2 plak. da 2, gune name Allah n Rasul plak 2. naseb baek Encik Phat nie bgtau yg mantera2 hanye utk pembelajaran shj. lega!!! huhu...btw, Encik Phat nie bukan calang2 orgnye. sbb Encik Phat nie bukannyer orang Melayu tetapi orang Thai. hebat x hebat?? aku rase malu plak coz die lagi terer cakap melayu n lebih memahami adat melayu nie daripada orang melayu sendiri. setiap bait2 kate yg muncul dari mulut die memang....ntah, xtau la. Kawan aku kate die rase Encik Phat nie mesti seorang yg romantik. aku pon rase cam2. n it is just based on my opinion only k. Encik Phat nie da kawen. muke mmg youngie2. tapi xsangke umo da nak menganjak ke 40-an. ape2 pon, aku sangat suke die mengajar...hehe..

pas2 balik dpp. kitorang gi bli makanan dulu coz tersangatlah lapar. pelik aku. aku rase pagi 2 aku da makan da sarapan tapi still lapar lagi. maybe sebab ujan kot. hehe...;lepas da bli makanan 2, aimi ajak aku g makan kat bilik die. aku pon on je la. tyme 2 da tikah skali. bile sampai dekat ap3, aku da nampak PJK dr jaoh da. die dok kat taman arnab 2 or skang nie ble dikatekan taman burung. memule aku xperasan but bile aku perhati betol2, memang die. aku kenal coz baju yg die pakai. cepat2 aku kate kat aimi " jom la naek bilik ko". tikah pon ikot skali so aku xkesah la...aku bukan menyampah ngan PJK 2 n aku juga bukan la membenci die tapi aku seboleh2nye nak elak dari bertembung ngan die. bagi la aku mase utk lupekan peristiwa pahit nie....hukhuk......haha.....cam ak baru putus ngan die plak...sedangkan cakap pon xpenah...haha...bia kan....

petang g klas tatabahasa. kejap jew klas 2. lecturer explain pasal tugasan n then kitorang da ble dismiss. besh giler!!! lepas 2, g kelas statistik plak. kene tunggu la plak coz kelas statistik start kol 3.30 ptg. kitorang abis kelas tatabahasa tadi kul 2.30. rugi2. klu x, ble balik awal. haha....mase klas statistik plak, kitorang da blaja sampai bab 3. siap da tugasan lagi. next wed kene bawak kalkulator. abis klas, aimi g tandas and kitorang pon tunggu la aimi. tyme kitorang tunggu 2, nampak alep azmi. aku memang xperasan bile mase die masuk. die slalu macam 2. ape2 la. die lalu depan kitorang pa2 die g blah2 nk g dkg 3/1 2. ak perasan die cam pandang2 ke arah kitorang. i wonder same ade die kenal kitorang lagi ke x. aku rase stkt nie da 3 kelas kitorang same ngan alep azmi. camne ntah aku ble dapat satu kelas ngan die? naseb kot. haha....ezza pon perasan gak die pandang ke arah kitorang. pas2, bile cam lame sket, die lalu lagi depan kitorang. nak g mane ntah mamat nie. maybe die nak pegi bus stop bas die kot.

balik dpp, tros bli makanan coz malas nk turun lagi. lagipon ujan, so aku rse xselesa. huhu....banyak gak aku makan ari nie. makan roti susu 1 keping ngan makan nasi putih + tomyam + telur dadar... yummy2.. bese la kan, klu nk menunggu makanan, mesti lame. tyme 2 la kitorang nmpk abang man. haha.....i mean suriman. fiey kate dak2 matriks dlm bilik die pgl suriman abg man.haha.....memule 2 aku rase die xperasan kot aku. tyme ak tercongok depan kedai roti canai 2, die pon nk blah dari c2 coz die pon tunggu mknn die kot. mase die bangun 2 la, baru die perasan aku. aaarghhhhh!!!!!!!!!!!!!!! perasannnnnnnnnnnnnnyyyyerrrrrrrrrrr akuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!! haha....but seriously, aku rase die pandang aku. aku pandang die pas2 kalih. aku nak senyum tapi senyum 2 xterbentuk. jahat kan aku?? hikhik....pas2 kali kedue die pandang, aku kalih gak. bile die membelakangi aku, die pandang skali lagi. ak kalih gak. bile aku pandang die balik, die da ilang di sebalik dinding. huhuu....nak wat mcm mane?? aku segan la ngan die. lagipon, aku takot die da ade gf. aku xske kacau orang yg da gf nie. aku xmao digelar perampas. or maybe, klu org cam aku nie, maybe digelar pengacau. nie merupakan kali pertame aku tgk die pakai baju korporat. waaahhhhhh......smart gilerrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahaha......nway, sampai sini jew la aku cite. penat plak rasenye. haha......nite!!!

No comments:

Post a Comment