Thursday, August 5, 2010

idop aku ari nie...

assalammualaikum.....hi kwn2.....ari nie kite akan bercerite tntg......ahaha.....pe la skema sgt intro ak nie?? haha....xpe la....bukannyer ramai yg bc blog ak nie....hehe.....skang nie suasane di bilik ak....ermm...camne nk kate ek?? panas w/pon kipas da on semaksimum yg mungkin....bilik nie w/pon da ruangan yg terbuke, tp still panas gak....2 yg aku xpaham 2.....due2 rumate aku da tido...sok diorang da klas pagi kul 8.....sorg lagi bakal rumate aku (insya Allah) dlm proses nk tido...tp biasenyer kami berdue yg akan online sampai pagi....ye la, mentang2 klas sok kul 12.30 t/ari.....dats why la relax jew 2....kihkihkih.....hmm....member aku nie ngantok sangat kot....dats why cam malas nk online 2....xpe mie, troskan perjuangan anda itu....muahaha....

ari nie aku da 4 kelas.....as usual.....but unlucky for us, da 1 kelas batal iaitu kelas kul 8....knp unlucky?? coz klu kitorang taw awl2 yg klas batal, kan bez.....nie kitorang dpt taw mase hampir2 nk naek bas....benci aku.....huhu....pas2, ak pe lagi...blk bilik la......online jap coz da mase lbh kurang sejam lebih sblm kelas KM.....online ler sampai lebam....ahaha....xla lebam pon...kejap sgt x lebam kot....hmm....tyme nk g kelas KM 2, ak ingat diorg nie da pegi n ak xmsg plak diorg tny whether diorg nie da g ke x...then ak g la sorg....alih2 kul 9.30 2 eza msg ak xsiap lagi ke?? ak gtaw la ak da sampai kelas.....adess.....trok btol ak nie...ak ingat diorg da g.....hmm......rase bersalah lak....tp ak xle nk minx maap depan2 nie....biase la, ego aku masih tinggi lagi.....ish3....susah2.......

balik 2, tros ak tido coz klas seterusnya adalah pada pukul 2......blur jew la.....tido sampai kul 1.15 baru bangun.....wahaha.....trok2.....nsb baek smpt lg mandi.....mandi2 2, g klas.....ari nie klas abis lmbt lak....kul 3 br abis....haha......biasenyer awal jew....haha....da mase2 tertentu kot.....pas2 g klas statistik lak.......hmmm.....blaja bnd berulang....tp xpa la kot coz kite lbh paham.....miss wong ajar mmg best.....hehe.....balik klas 2, jumpe la abg2 yg kitorang sangke junior 2....hmm....ak n da geng mmg sependapat mengatakan bhw abg2 nie xmcm abg2 coz perangai mmg budak2 btol la.....adesss......

ak balik xtros bli makanan coz nnt sejuk coz aku puase ari nie.....ehehehe.....so ak, aimi n eza borak2 la kat meja batu 2......lame gak la....eza xlame sgt da ngan kitorang coz die kate nak naek ats.....so tgl ak ngan aimi je la......tyme kitorang borak2 2, tetibe aku perasan dari jaoh PJK! haha....tyme 2 die nk msk toilet...klu ak xperasan baju die, mmg aku xtau i2 die.....muahaha.....die mcm terhenti kejap kat depan pintu tandas 2...pas die perasan da org pndg die, cpt2 die masuk tnds....kitorang punye la tunggu die kua tandas.....tyme die kua tnds 2, die bukan tros kua, siap berdiri kat depan pintu tandas 2 lagi...aimi plak ape lagi....g tgkp gmbr die.....tp bile tgkp gmbr die kat dpn pintu toilet 2, cam xnmpk sgt gmbr die.....haha.....tp aku rase die xperasan kot kitorang amik gmbr die.....hehe....

pas2, ak still la lepak2 kat c2 sampai kul bape ntah, dlm kul 6.30 cam 2 la.....da r xsolat lg tyme 2....hehe.....mase aku nk naek 2, PJK pon da gak coz die nk g lab ap3....ak xpaham nape die slalu g lab ap3....lab ap4 cam jarang2 plak nk dtg....pelik2.....benci aku.....haha.....aku blur jew la....pas naek 2, solat n turun bwh blk.....bli la mknn.....aku pelik btol la, knp setiap kali aku puase, mesti aku lmbt nk berbuke?? ke salah aku sendri coz x aware?? i dun know......

pas bli mknn, kitorang dok kat meja batu balik...haha..giler2......borak2 lagi smpy kul 8.......tyme nk naek ats 2, PJK dtg nk g lab ap3....mesti dlm ati die kate " budak2 nie xbalik2 lagi ke?" haha.....so what??? mlm dlm kul 9, da perjumpaan lak ant edu n sains kaunseling cohort 4....aku ingat psl ape ntah, rupe2 nyer diorg nk wat grand dinner utk sume cohort....ape2 la....benci aku....ske nk mengabiskan duit aku yg mmg hmpr tiada nie.....hehe......pas2, fiq mule la ngan "ceramah" die 2.....bnd yg sket jew sepatotnyer seseorg 2 ckp ble jd pjg lebar klu fiq yg ckp...pening pale aku.....siap kene sound lagi ngan rumate aku,.....taw sentap!! ahaha.....xbaek2.....

No comments:

Post a Comment