Tuesday, August 24, 2010

busy like hell.....haishhh.....

busy busy busy......hoho....orang laen busy gak...mcam aku sorang plak yang busy. banyak lagi orang lain yang busy dari aku. well, mari aku cite pasal minggu nie. kite mulekan dengan ari ahad coz klu kat kedah, ari ahad merupakan ari permulaan bagi setiap minggu. hari ahad, presentation tatabahasa. well, da gak kesalahan yang aku buat. biase la kan, da lame xbuat analisis kesalahan bahasa, sekali kene buat balik, hah! sentap terus...hoho....naseb baek xde tutorial dis week...hoho..

ari nie ari isnin. w/pon klas 1 je ari nie, tapi ari nie da mesyuarat untuk follow-up keje2 biro untuk majlis buke pose kaunseling. aku sebagai setiausaha da 3 kali buat surat mintak peralatan, tige2 kene reject. alih2, die mintak pendrive aku je. hmm...better macam 2 lagi. huhu....pas2, ade assignment lak nak kene anta sok. ble plak aku lupe?? ish22.....naseb baek kene adjust sket je. klu kene adjust banyak, mati la aku....2 pon kene pass kat orang laen suh antakan.

ari selase. selase a.k.a esok, aku ade bengkel. bengkel latihan ketua paras kat dewan seminar A, pusat konvo. mati aku. pusat konvo aku tau, dewan seminar A aku xtau. huhu....gamble je la. bengkel nie aku dapat tau petang tadi. actually, aku tau awal da cume ari 2, die kate xberape nak wajib. alih2, diwajibkan coz arahan dari HEP. sigh!! kene pegi jugak la. da la bengkel 2 dari 8 pagi sampai 4 petang. petang 2 kene rushing coz nak prepare utk buke pose bersame persatuan kaunseling. aku rase keje aku da xde kot coz da settlekan sume (i think). huh....da la sampai kul 9. aku ingat aku nak larikan diri je. lepas makan, tros blah. hoho....jahat giler aku!!
ari rabu. yeah, ari rabu. pagi rabu aku ade mid sem untuk subjek teori dan praktis kaunseling individu. n then, supposedly group aku kene anta draf assignment Kesusasteraan Melayu. aku harap kitorang sempat la buat draf 2. klu x, aku takot en Phat xsempat nak semak kitorang punye draf b4 raye. sigh!!

ari kamis. ade mid sem gak untuk subjek Personaliti. n lecturer yang same gak. FYI, aku xde nota utk dibace 4 both subject yg aku nk exam nie. nak rembat kat sape ntah. hohoho.....tanye orang, banyak alasan yang diterima. susah btol. malam 2, aku da majlis berbuke pose gak. majlis berbuke pose silat gayung. aku jadi ajk protokol. naseb baek xyah jadi mc. aku da xlarat da aku rase mase ari kejadian. aku buat text mc je. naseb baek.

ari jumaat. finally, aku harap ari jumaat nie merupakan ari untuk aku berehat. harap2 xde la sebarang aktiviti yang menensionkan aku. xpe la kot aku busy minggu ni. lagipon, next week, aku da nak balik da. so, i'm just need to go through dis only one week period b4 i finally get my rest.....i mean REAL rest.....ohohoho.....

No comments:

Post a Comment