Saturday, September 18, 2010

penatnye.....tensionnyer.....

salam. kita masih lagi dalam mood raye kan? so boleh la kalau nak ucapkan selamat hari raya. maaf zahir dan batin. mesti seronok raye2 nie pegi jalan2 uma member, makan2, gelak ketawa. but sadly, aku xdapat nak buat macam 2. mane tidak nyer, kene kemas rumah time raye pertame. ahaha...mesti pelik kan? aku pun jadi pelik gak. patot nyer raye pertama da rehat2 kan badan sambil couch potato depan tv. hoho....xboleh blah.

tapi kene kemas rumah pon, still dapat couch potato lagi. ehehe...amik kesempatan la. tapi baru seminggu raye, da kene balik kampus balik. benci aku!


xble blah aku. hehehe.....balik plak awal dari orang laen. abang n kak aku serta kawan2 aku pelik kenape aku suke sangat balik awal. orang laen memang pulun abis raye nie. aku plak xle nak pulun sangat coz aku rase raye tahun nie macam xraye je. hoho...orang laen seronok keluar g uma sedare, uma kawan2. aku? terperuk kat uma je la. lagipon, assignment aku berlambak2. tension aku dibuatnya.


empat assignment kene anta untuk bulan nie. pening2. macam mane la aku nak survive? baru satu assignment yang gerak nie. yang laen, mane gerak lagi. aku nie rase cam da jadi orang paling pemalas kat malaysia nie tau. kat uma malas nak buat keje, kat kampus nie xyah cakap la. lagi aku malas nak buat. nak2 lagi ada internet (w/pun xbape nak laju).

minggu depan da mid sem plak. adus!! naseb baek 1 paper je. tapi 1 paper je pon, lecturer tu ajar aku xberape nak paham. so nampaknye kene study hard la.


tapi aku tension2 pon, orang laen lagi stress dari aku. aku tension sebab aku xblaja. orang laen tension sebab blaja. orang laen ble blaja sampai kul 3, 4 pagi. tapi sayangnye, aku bukan orang macam 2. i mean, aku tido awal. kalau tido lambat pon, bukan sebab study tapi sebab maen games. hahaha.....giler aku. hmm....banyak sangat da aku merapu nie. terima kasih kerana sudi membaca (ade orang bace ke?? kekeke...)

No comments:

Post a Comment