Monday, September 20, 2010

Three to go....

hah! agak2 apa yang three to go tu? kalau kawan2 terdekat, mungkin tau la ape maksudnye. hoho..maksudnye lagi tiga assignment lagi nak buat. satu da anta so da lega da kat situ. walaupun Encik Phat kate die nak semak sekali lagi (itu pun atas permintaan aku and rakan2....ceh, xble blah!). cume skang ni berharap agar Encik Phat tidak memulangkan kembali hasil kerja terbaik setakat ini kepada kami. tak larat da kami ni Encik Phat. nak buat pemikiran untuk 1 pantun pun susah, hmm....macam mane agaknye kalau aku jadi cikgu nanti?? Tidak! Tidak! Tidak!

giler aku dibuatnye. hohoho...seterusnya. Ermm.....assignment seterusnye pula perlu dianta pada hari selasa nie. Meaning, i don't have much time to do my assignment. soon, i will be mad i guess. ahahahaha.....

camne ye? due orang member aku da siap, sorang lagi tengah on the way menuju ke puncak penghabisan membuat assignment, aku masih lagi berada di garisan permulaan. aku sedang menanti sesuatu tetapi xtau ape. pelik aku. supposely boleh buat da coz bahan da ade. tapi penyakit aku datang balik la. penyakit yang semua orang ade. hah! penyakit apakah itu??

penyakit ape lagi?? penyakit MALAS la!! aku rase takde orang boleh elak penyakit yang aku rase da lame menyerang manusia2 di muka bumi ni, tak kire la yang masih hidup mahupun yang sudah meninggal dunia. haish!!!

well, i guess kene buat jugak la. kalau x, mane la aku nak rembat markah untuk subjek nie? aku confirm final exam aku kantoi. tapi ramai lecturer aku kate orang yang kate macam nie sebab die memang malas nak berusaha untuk final exam. dats why xboleh nak buat elok2. last2, markah pun kantoi gak. huhu...

ok la, sebelum repekan aku menjadi rapuan, eloklah aku mengundurkan diri. semoga berjumpe lagi....

No comments:

Post a Comment