Tuesday, August 10, 2010

eHek!! ko ingat aku ske???


ehehe.....cam panas jew bunyi nye?? actually, xla panas sangat......bnd nie ble diibaratkan makanan yg da sejuk, pas2 dipanaskan balik.....tp dlm konteks aku nie, bende yg da reda jd balik.....aaa....mcm 2 la lebih kurang...aku rase banyak kali da aku cite pasal nie...aku boring, orang laen pon boring...ade la cite pasal sorang kawan nie....xpayah la dimention namenye...kalau x mention pon, tau rasenyer.... nak dijadikan cite, hubungan yang sebelum nie agak suam2 kuku jadi panas mendidih plak. semua nie hanyalah disebabkan oleh satu perkara yang aku rase tersangat lah kecil. xluak pon makan sorang. macam nie citenyer. mase kelas Teori n Praktis Kaunseling, aku dapat 1 fon call yg tanya aku whether aku da amik slot utk TITAS or blom. then, aku kate la blom. so puan dari HEA 2 soh datang HEA utk pilih slot TITAS coz budak2 yang amik TITAS da due minggu xde fasilitator. which mean, aku dapat la jadi Fasilitator TITAS. huhu.....masyuk2!!! nway, kawan2 aku yang laen pon dapat gak.

nak dijadikan cerita, tyme kitorang anta borang nak jadi fasi 2, kami berempat anta skali ngan kawan sorang nie. kami xbgtau ngan die pasal fon call nie sbb takot die xdapat fon call dari HEA n then die kecewa plak depan kami or lebih tepat lagi, depan aku la. dats why la aku xbagitau die. lepas 2, bile die dapat tau kami dapat n die pon dapat, ble plak die tanye aku yg kol tadi 2 HEA ke?? da die xangkat, pas2 nak salahkan aku. balik, die cite kat sorang lagi kawan, xpasal kawan 2 plak kene cakap kat aku n terlibat sekali. kesian kawan 2. melalui kawan aku yang jadi orang tengah nie, die bagitau yang die kecewa ngan aku sebab aku xbagitau die pasal benda fasi2 nie. hello!!!! kami tau pon sbb HEA call kami sorang demi sorang. yang die sentap 2 kenape??? sentap sket xpe, nie sentap lebih2 lak! xpaham aku. die ingat sume bende nak bagitau die ke?

no wonder la ramai gile orang yang at first baek ngan die, pas2 jadi menyampah nak kawan ngan die balik tau. ini semua disebabkan oleh sifat die yang tersangatlah sensitifnye. hello kawan!!! jangan ingat kat dunia nie, sume orang nak ikot telunjuk awak 2, except laki awak kot. ingat 2! lagi 1, tolong la jangan anggap diri awak 2 sorang je yang btol. sedangkan xbtol pon. hmm.....ape2 pon, kite tengok jew la bile die nak berubah. wallahualam.....salam..

No comments:

Post a Comment