Thursday, November 25, 2010

pApEr HaRi iNi....tEoRi pRaKtIs KaUnSeLiNg

salam...

hari ini merupakan kertas peperiksaan bagi subjek teori dan praktis kaunseling. agak-agak boleh jawab tak? memang tak boleh sangat. why? well, soalan bahagian A boleh la jawab and yang tu pun sipi-sipi je boleh jawab. tak tepat pun apa yang aku jawab tu. haishh!!

tapi bila sampai kat soalan bahagian B which is soalan esei, whoa! memang xboleh nak jawab! dua-dua soalan tentang peranan kaunselor dan perhubungan dengan klien. what the heck? memang aku tak boleh jawab. da la aku tak baca sangat bahagian tu. aduhhhh....

nampaknya, bukan aku sorang je yang tak boleh jawab, kebanyakan daripada kawan-kawan yang satu course tak boleh nak jawab. sebenarnye soalan 2 tak susah pun. cuma soalan tu memang tak dijangka akan masuk dalam bahagian esei. we thought that this questions akan masuk dalam bahagian A which is soalan struktur. siapa yang boleh jangka yang soalan tentang peranan kaunselor akan masuk kat bahagian B?

before this, aku boleh lagi goreng isi-isi utama tapi bagi tajuk ni, langsung tak boleh. kenapa ye? aku sendiri pun tak tau. habis la aku semester ni. mesti kantoi punye la. ni baru dua paper, belom lagi masuk paper yang seterusnya. paper seterusnya lebih hot dan maybe lebih susah. harap2 tak la ye. sampai sini je ye.

salam.....

No comments:

Post a Comment