Wednesday, November 24, 2010

exam...exam...exam...

salam...

sekarang nie di Universiti Utara Malaysia, kami sedang melalui fasa peperiksaan. hmm..macam mane nak cakap ye? sangat chaotic maybe? sebabnye saya tidak membaca buku. huhu....aku bukan la pelajar universiti yang rajin and i admit it. asyik berfacebook dan berchatting. don't get me wrong because i'm just chatting with my friend who lives in another building. that's all. save my credit.

well, supposely this is the time i should do my revision. i mean almost final revision. the time is 1.08 in the morning and i'm the only one who still staying up. huh! bukan la aku xnak revise balik ape yang aku blaja tapi aku masih tertanye2 macam mane aku blaja nak bagi ingat. orang lain da start revise dari semalam. aku? baru hari ni abis tulis nota. kalau aku nak senang ingat, aku kene buat nota. tapi xmenjadi plak kali nie. musykil2.

so aku rase aku tau mane silap aku. dulu, masa aku buat nota, aku fokus dengan ape yang aku tulis then aku bace balik. tapi sekarang nie, aku tulis nota sambil facebook, xfokus, fikiran menerawang entah ke mane. macam mane la aku nak dapat good result macam nie?

hmm...lagi 1, aku da la banyak mulut time2 exam nie. asyik mengutuk orang je. xbaek btol aku nie. sepatotnye aku jaga mulut kan. aku bukan la sengaje nak mengata, mengutuk, mengumpat orang tetapi apabila sesuatu benda yang x kena berlaku depan mate aku, mulut aku memang automatically akan bercakap. dan percakapan itu juga x sedap didengar. bukan la aku mencarut atau ape2 pon. aku cume cakap sahaja tapi mungkin dengan cara yang kurang sesuai.

aku nak minta maaf kepada sesiapa yang terasa dengan perbuatanku selama ini. aku memang xbaek. sorry! hmm....sekarang nie aku patotnye mengulang kaji pelajaran. ingin aku tegaskan sekali lagi, ulang kaji pelajaran! susah la jadi seorang aku nie. tak boleh nak bergerak sendiri tanpa ade yang menggerakkan. susah, susah!

sampai sini je la ye...xtau nak cakap ape da....rasenye da sampai tahap merepek da nie. minx maaf banyak2. jumpe lagi ye. insya Allah....

No comments:

Post a Comment