Saturday, December 11, 2010

the end of the journey.....u know, for the third semester? :P

As salam

well well well! seronoknya dah habis exam dan habis semester nie. Sape sangke yang semester 3 nie berlalu dengan cepatnye? sampai xterase langsung. huhu...pejam celik, pejam celik...semester 3 sudah pun berakhir.

yang paling seronok sekali mesti la sebab.......EXAM DA HABIS!!!! YEAHHHH!! ahahha....sorry. i'm too excited when it comes to final examination. Even though i can't do my very best this year, but i hope i can get good result. and who knows, maybe i will enter the dean's list.(cam confident je... :D)


oh ye. ada benda lain yang menyebabkan keseronokan aku cacat sikit. semalam aku check portal uum. then, dapat tau yang aku kena bayar lagi RM75. rase nak $%^%^(&^# je semalam. tapi bile da consider kewarasan, rupe2nye baru la kitorang faham. sebab kami duduk bertiga, bukan berempat. kalau ikot sistem universiti, yang duduk berdua kene bayar rm375, yang bertiga kena bayar RM300 dan yang berempat kene bayar rm 225. can u see the difference? of course.

well, kitorang tak mintak pun duduk bertiga. sistem pengurusan sendiri yang da tetapkan. lagipun, rumate kitorang yang lagi satu tu tak dapat dikesan. rasenye sebab da abis sem. tapi takkan la sistem pentadbiran tak boleh detect yang pelajar die da abis sem ke belum. pelik la.

hmm....yang membimbangkan aku sekarang nie, kalau yuran pengajian plus yuran penginapan tak dibayar, maksudnya kalau ada ape2 utang dengan uum nie, keputusan untuk final examination tak boleh tengok la. adess! sedih btol. macam salah kitorang plak. da la uum nie suke bagitau benda last2 minute tau. xpaham aku.

rm75 tu boleh je nak bayar. tapi di kala darurat nie, macam mane agaknye nak bayar? kekekeke....kene mintak duit jugak la. nampaknye aku nie ske abiskan duit orang. huisshh...bahaye2....kalau kaye xpe. hihihihihi..........

petang nie aku akan berangkat pulang ke Kuala Lumpur setelah menghabiskan masa selama 3 minggu kat sini selepas kali terakhir aku balik pada raya haji hari tu. insya Allah, kalau takde ape2, aku akan berlepas daripada Stesen Keretapi Alor Setar pada pukul 7.47 mlm. itupun, kalau die xdelay la masa berlepas tu (ish, cam flight plak....huhu...).


ape2 pon, selame sebulan aku tiada (mungkin la...:P), aku nak mengambil kesempatan ini memohon maaf kalau ada terkasar bahasa dan tersilap di mana2. i'm sorry if i hurt your feeling through my post. thanks for going through my blog. really appreciate it. see u soon.


As salam....

No comments:

Post a Comment