Saturday, May 7, 2011

Feels irritated....how's that?

Assalam.

I don't know what happened to me. Suddenly, I feel irritated towards people. Rase cam nak menyampah kat orang je sepanjang ari. Actually, orang2 kat sekeliling aku bukannya buat ape pon sampai aku jadi menyampah tahap cipan dan gaban nie.

Hmm.....pelik kan rase nie? Huh.....kesian plak kepada orang sekeliling sebab kene tahan dengan my quick-emo self nie. Huhu.....sorry guys. Didn't mean it happened this way. Aduh, aku rase sick la....sick = menyampah. Bukan sick = sakit ok.

Adakah disebabkan pressure exam tu da start develop dalam diri? Hanya Allah yang tahu. Aaarrghh....kenape la aku jadi camni? Asyik nak kene layan je self aku yang xberapa nak betul nie. Irritating, menyampah, irritating, menyampah, irritating, menyampah.............

Let's just hope it will fade away. Out!

No comments:

Post a Comment