Wednesday, June 1, 2011

Holiday? Yeay!!

Assalam....

Skang nie da officially la masuk cuti semester. Muahaha......happy? Not really sebab kene buat ROS sem nie. Hmm....rasenye ari tu da bagitau ape itu ROS but still it won't hurt to tell u again, isn't it? ROS tu ialah Rancangan Organisasi Sekolah. Hmm.....setakat yang ak faham, ROS nie cam kite nak tau lebih mendalam lagi pasal sekolah.

Disebabkan aku bakal menjadi seorang guru (insya Allah), so aku kene la tau serba sedikit pasal sejarah sekolah, struktur organisasi etc. so, that's why aku kene g sekolah. huhu....tapi to be frank, aku sebenarnye takot gak nak g sekolah nie.

sebabnye? aku takut cikgu2 kat situ garang. I mean, especially pengetua die la. Daripada previous experience aku mase kat sekolah, n aku banyak bertukar2 pengetua sepanjang ak bersekolah, mostly la pengetua yang aku ade tu agak garang. Huhu...so, that's worried me a little bit.

Ape2 pun, let's just hope yang i can do my best in this particular assignment. Tapi merana gak wooo. sebab, because of this, I need to spend quite a lot of money. Yikes! Huhu....out!

No comments:

Post a Comment