Saturday, June 11, 2011

Sad + Nervous...

Assalam...

Hmm....ari nie nak kongsi berita sedih. Actually, berita sedih nie utk aku je la. Bukan org laen. Huhu...laptop aku rosak! Waaaa.....nak menangis ak dibuatnye. Nak repair, alamat kene keje dulu la baru ble repair. Aih, saat2 genting la die nak rosak. Sabar je la aku. Mcm mane ble rosak? Actually, aku pon xtau mcm mane die ble rosak. Aku pakai sebelum tu ok je. Tapi sebelum die merosakkan dirinye sendiri, ak ade bwk klua laptop tu g online kat McD plus jumpe kwn aku skali.

Pastu, bile malam tu nak check balik video yg ak download, tetibe skrin jadi blank. Laptop tu hidup tp ape pon xbergerak. Even fan dlm laptop tu pon xbergerak. Ak pon da cuak la kan. Kakak aku kate setiap kali aku bwk klua laptop tu, mesti da masalah. Aih, ak pon xtau la. Da la ak memang nak pakai saat2 macam nie. Adeh!

ok, pasal nervous plak. Ak agak nervous la nak ROS ari isnin nie. Kwn2 aku kat belah2 Pantai Timur dan Kedah plak akan mulakan ROS nie esok. Diorang mesti lagi cuak kan? Huhu...tp ak harap sgt2 ak ble buat ROS nie. Mslhnye nak communicate ngan ramai org dan ak xbape suke nak communicate ngan org yg xbape kenal. Huahuahua....erm....lgpon, ak xcall lg la sekolah tu. Xkan nak gamble pegi je ek? Aduh, aku ingat nak pegi mase diorang tgh perhimpunan. Abis la aku. Nanti mesti pengetua tanye kenape xcall skola dulu tny pkl bape kene dtg. Huh...sambil lewanye aku.

I'm counting hours to get through my first day at school. Unfamiliar school. I didn't prepare anything. Just maybe a couple dialogue to prepare myself facing the headmaster/mistress. Huh~ wish me luck! Out!

No comments:

Post a Comment