Sunday, October 9, 2011

Tambah Dosa 1

Assalamualaikum.

Hari nie aku cukup bengang dengan seorang hamba Allah nie. Sangat menyakitkan hati. Urghh!! Sabar je la. Tadi aku g dinner ngan bestfren aku. Makan plus gossip2 jugak la. Haha…kitorang memang xpenah lepas daripada bergosip. Keh3..

Lepas tu, dtg la seorang hamba Allah nie yg merupakan kwn satu course kitorang gak la. Die datang tu xpe lg. Aku buat biase je la kan. Tapi yg xbestnye, die nak menyapa kitorang pun pakai sindiran, jelingan etc la. Erk? Bajet sekali di situ. Okay xpe la. Aku blur lagi. Pastu, bile makin lame die duduk situ, lagi menyakitkan hati lagi ade. Bestfren aku da buat xtau je ngan die. Aku plak jenis mulut banyak so melayan die. Allah, lagi dilayan lagi rase mcm nak bagi penyepak je kat die. Huhu…aku da membara2 da dalam hati. Perangai die memang xble blah.

Memang perang mulut gak la ngan die. Die nie xmau kalah plak, hmm…lagi la. But seriously, klu aku bukan jenis yang sabar, da lame da penampar hinggap di pipinya yg mulus tu. Haha…nasib baik aku masih dikurniakan dgn kesabaran w/pun aku rase sabar aku da makin tipis.

Mintak maaf la kepada sesiapa yg membaca. Mesti buat tmbh dosa je kan. So sebab tu entri ini dinamakan entri “Tambah Dosa”. Out!

2 comments:

  1. sapa weyh?
    meh aku nak tolong lempang!

    alololo dok3~

    ReplyDelete
  2. ko nak tolong lempang ke? ble2...akak ko gak...hehe...

    ReplyDelete