Saturday, September 8, 2012

More bad news~

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, sampai jugak aku dengan selamatnye di U terchenta. Walaupun x cukup tido, tapi mate xmo lelap lak lepas kemas barang.

Kalau ikot jam aku skang nie, lebih kurang 7.23 pm la. Sampai waktu nie, aku xsangka pulak aku menerima bad news lagi. Ah~~ bencinye. This semester will be the "bestest" semester in my whole 4 years studies.

I need to be a good listener, hmm...a good student, a good friend etc. Aduh~ miserable la hidup aku for this semester. Its a good thing though tapi aku tau nanti aku jadi fake. Betapa susahnya nak jadi fake. Trust me. Lagipun, aku da x nampak future A's da dalam result aku. T_T

I know time will change everything. I'm just hoping for the better. Semoga perjalanan aku semester ni dipermudahkan Allah SWT. Insya Allah, amin.


No comments:

Post a Comment