Thursday, September 6, 2012

7th sem is up!

Assalamualaikum.

Pejam celik, pejam celik da masuk semester tujuh. Cool eh? Haha...aku pun xsangka da masuk tahun ke 4 aku kat U. Insya Allah, kalau diizinkan oleh Allah, aku akan bertolak ke uum malam esok dan insya Allah juga akan sampai di uum pada hari sabtu. Doakanlah ye.

Hmm...tapi tapi tapi. Sem nie jugak mungkin jadi another sem malang buat aku. Sebab? Lecturer yang penah bagi aku C dulu (without unknown reason) akan mengajar aku lagi sekali. Sob sob. Lepas tu, aku dapat seorang lecturer lagi yang assignment nye ialah dinner dan naik bukit. Bukan xsuke cuma duit akan banyak keluar. Tu je. Huhu...macam mane ye? 

Sebenarnya aku bersyukur sangat sebab aku dapat add subjek aku yang keempat. Cuma tu la, aku agak terkilan sikit sebab tak sangka dapat lecturer nie. Sigh~ and to make things even worse, batch aku 1 kelas ngan anak2 emas lecturer tersebut. Sigh kali kedua~ Ape yang aku bole buat ialah kene perform well dalam kelas die, assignment xle anta lambat, mesti on time. Harap2 kalau aku berjaya buat effort nie, mungkin aku dapat better marks untuk kelas dia. Who knows?

Out. Peace~

3 comments:

  1. samelah kite masy. naek bas esok malam jugak. oh no~ bad news ttg anak emas tu baru tahu. deng punye semester. disaster sangat kesah sem ni. kalolah ade option. sigh!~. k la masy, sampai jumpa nnt =)

    ReplyDelete
  2. huuuuu kenapa???kenapa?????? >_<
    eh,,tp yg bes kan..1st 2 weeks klas prof H kita xyah g r..haha

    uiks,,sampai2 meh bilik ak yer...rindu bgt!!!! <3 tc

    ReplyDelete
  3. nak buat macam mane chah, da die je yg mengajar subjek tu, tmbh2 plak ade anak emas. ah...sejarah kembali berulang la~~


    yeah2~ tu yg aku suke ngan prof H tu. haha...sorry la, nnt aku g bilik ko eh. sebab baru bace post. hoho...

    ReplyDelete