Saturday, August 25, 2012

After Raya~

Assalamualaikum.

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin kepada semua umat Islam yang meraikannya. Kalau ikut waktu aku post nie, sekarang nie da raya ke-7. Bagi kebanyakan orang, mungkin sekarang nie masih raya tapi bagi aku plak, mood raya da makin berkurangan. Sekarang nie mood balik ke kampus lak. Aduh! Malas plak aku nak balik U. Aku tau, mesti ramai yang ada perasaan macam aku nie. Huhu..

Aku nak cite pasal misery aku masa Raya. First day Raya, sakit gigi datang menjelma. Disertai dengan sakit kepala lak tu. Aduh! Hanya Allah sahaja yang tau. Lepas tu, aku rase loya lak (jangan fikir bende laen ar). Rase nak muntah je. Terutama bila minum air masak.Sekarang nie plak, aku sedang dalam proses diserang selesema. Oh sungguh tak selesa. Why why why this happened to me? :(

Tapi ape2 pun, aku kene redha dengan ape yang berlaku kat aku skang nie. Huhu...harap2 cepat sembuh. Doakan la aku cepat sembuh. Peace~

p/s : gambar raya x snap langsung so xble nak post. :p

No comments:

Post a Comment