Sunday, August 5, 2012

Malaysian are proud of you!!

Assalamualaikum.

Baru je selesai perlawanan akhir badminton antara Dato' Lee Chong Wei (DLCW) dengan Lin Dan. Fuh, memang sengit la. Memandangkan banyak orang post pasal perlawanan badminton nie kat Facebook, aku pun xnak ketinggalan jugak. Hehe. To tell you the truth, I'm not a big fan of sports. In fact, I'm not a fan at all. Tapi ade mase2 tertentu, I'm quite into it. Haha..

Bila tengok DLCW lawan dengan Lin Dan, owh..memang sengit. Actually, aku tengok mase game set 3 and aku xtau pun yang aku tengok tu adalah perlawanan penentuan. Demm!Walaupun aku tau ramai rakyat Malaysia (termasuk la aku) kecewa, tapi aku tau yang paling kecewa sekali mestilah DLCW sendiri. Aku rase die pressure jugak sebab die je la harapan nak bawak balik pingat emas untuk Malaysia.

Die sampai nangis2. Oh..aku pun rase nak nangis sekali. Walau ape pun, aku still proud of him. Like I said before, I'm not a fan but I'm still supporting our hero. 




To DLCW, you are already doing your best in making Malaysian proud. We are so proud of you so keep up with all your hard work. I'm sure someday it will pay off. Let's hope for the better. We all love you.

2 comments: