Thursday, May 31, 2012

Hati.....perasaan?

Assalamualaikum.

"Allah boleh ubah perasaan dalam hati manusia tu sekelip mate je masy"

Salah seorang rakan aku cakap mcm nie kat aku. And surprisingly, ade sorang lelaki pun cakap perkara yg hampir same dgn statement di atas nie. Kebetulan? Wallahualam. Bile bercakap psl hati n perasaan nie, I'm not an expert. Expertise aku hanye lah dalam perasaan marah, emo dan sebagainya (hehe..). Bukan senang aku nak cakap bende2 nie. Haha..

 Kadang2, aku xpaham perasaan yang ade pada diri aku dan pada diri orang laen jugak. Nak kate xmatang lagi, matang dah kot. Hehe..tapi tu la. Seperti statement kat atas tu, Allah boleh ubah perasaan orang tu sekelip mate je. Tanpa diminta, tanpa dipinta. Aku jadi blur dengan ape yg berlaku kat sekeliling aku skang nie. Xtau la blur sebab nak exam, sebab xde orang ke ape. Aku pun xtau. Ditambah lagi dengan pemerhatian aku kat orang sekeliling. Ah~ sepatutnye aku buat xpeduli je. Penat! Penat memerhati sebenarnye. Tetibe rase burn out plak. Sedangkan xde org yg memburn outkan aku. Ntah la. Fikiran jadi x center. Blur. Fikiran kosong. 

Nak luah kat orang lain, xpe la. Takut diorang xpaham. Rasa yg ada dalam hati biarlah aku pendam sendiri (bole blah x ayat aku?) Naseb baek ade blog. Thank you blog. At least, lepas jugak la ape yg aku nak luah. Huhu..peace out!

No comments:

Post a Comment