Tuesday, January 8, 2013

No title

Assalamualaikum.

Exam untuk semester kedua terakhir da pun abis! Yahooooo!!! Lepas nie, bole la bersenang lenang pastu lepak2 dan....eh jap, no no no no no!! xble2. Tesis sem depan, nak senang lenang lagi? Ah..bile la nak insaf?

Oh yeah. Cakap pasal tesis, aku sebenarnye extremely bengang. Aku bile bengang aku datang, mula la nada suara, mimik muka etc akan penuh dengan emosi. Kadang2 tu, cakap ngan orang yang xde kene mengene pun aku emo gak. Ah...ape la nak jadi ngan aku ni?

Okay, the thing is aku da abis exam. Ok fine la kan. Tapi masih xbole balik. Actually, bole je balik (kot). Tapi kalau aku balik, nanti aku terlepas la ape yang penyelia tesis aku nak. Pastu, mase aku buat tesis, aku nganga je la. Terrific!

Aku da abis exam semalam so supposely ari nie aku bole la nak jumpe penyelia aku and buat la ape2 yang patot but unfortunately, aku TIDAK BOLEH berjumpa dengan penyelia tanpa pemberitahuan semula (aku rephrase balik la kate2 KETUA aku). ape cite nie? xpaham la aku. supposely sekarang nie aku da on the way nak balik rumah da. 

Sekarang nie hati aku terbahagi kepada dua. Tapi kebengangan aku xberbelah bahagi la. Yg tu memenuhi satu hati aku. Ok, sebelah hati aku nak je jumpe lecturer tu senyap2 pastu balik, sebelah lagi kate stay sampai la bole jumpe lecturer tu. Dem dem. Kakak aku n sorang kawan aku kate balik je tapi aku masih fighting dengan diri aku sekarang ni. Bak kate pepatah : ikut hati mati, ikut badan binasa (minx maap la kalau salah).

Budak batch aku yang lain xpe la. Diorang memang kene stay dalam 6 days untuk abiskan paper last diorang. Yang kitorang2 yg da abis awal? Diabaikan macam tu je. Aku seriously sakit hati. Maybe bagi orang lain akan kata, "relax la, itu pun nak emo" @ "macam xbiase balik lambat". Hello, I have my own reasons why I want to go back to my hometown early. 

So, sekarang nie aku dilema, ikut hati aku memang aku nak balik. Aku nak balik esok jugak. Nak jumpe penyelia tesis pun punye la lambat. Arghh...sakit hati. Tu belum tentu lagi kalau da dibenarkan untuk jumpe, aku dapat jumpe penyelia tu.Kot2 la die busy ke ape. Arrghhh....stress!!

P/s : Xkesah la aku diperhatikan ke ape, ade orang stalk (perasan!) blog nie ke, aku xpeduli da. Sebab aku GERAM! Sekian. Annyeong~


2 comments:

  1. sedang stalk. hahaha. act, balik jer ikot kata hati. utk jumpa lec tu, wakilkan dkt partner. jumpa pon utk kenal jer. sem depan kita boley kenal. keke *ini nasihat berguna hahaha

    ReplyDelete
  2. haha setuju ngan chah wpun hati aku cakap "boring la kalo ko dah balik"...sob3~

    ReplyDelete