Wednesday, January 2, 2013

Anxiety~

Assalamualaikum.

Ye2, memang aku anxiety skang nie. Anxiety ngan banyak perkara. Haha....hati aku asyik xtenang je. Kenape ye? Ade something akan berlaku ke? Minx2 jangan yg buruk la. Amin.

Actually, anxiety berlaku semasa exam la. Aih...exam sem nie xtau la mcm mane. W/pun aku keluar awal setakat nie, tapi. . . . . . . . tapi . . . . . . . . aku xtau aku buat ngan elok ke x. Aaarrghhh stress!! haha...actually xla stress mane tp stress gak la. ok, ckp berbelit di situ. skang nie aku ade anxiety nak kluar awal. haha....xtau la kenape. da sebati ngan diri aku sepanjang hampir 4 years duduk kat U nie.

cume, aku rase sem nie lagi teruk la. Berdebar2 sampai 1 tahap tu macam nak bersaing ngan masa. Oh my. Ape yg terjadi kat aku nie? aku da ade disorder plak ke? Ok fine, aku ade disorder. Aku terima. Waahhhhh~~

Pastu, anxiety nak balik plak. Aku ingat nak cepat balik tapi nak kene jumpe penyelia tesis dulu la plak. Demm~~ penyelia tesis plak belum tentu ade mase ari aku nak jumpe tu. Hmm....sabar je la aku. harap2 senarai name penyelia tu dikeluarkan awal la (w/pun aku tau bile).

so, itu la anxiety aku. xde mende pun. saje nak besar2kan cerita. muahaha....out!!

p/s : good luck kepada diri sendiri dan rakan2 dalam 2nd last semester's exam nie. I and you all can do it!!


No comments:

Post a Comment