Thursday, October 7, 2010

selesai....

semalam merupakan hari yang paling pack bagi aku dalam sem ni. ohohooho...why? sebab kelas full and ada jamuan raya untuk dpp bank muamalat. haishh....sangat penat!

kelas da la full dari pagi ke petang, balik kelas kene siapkan kupon yang tak siap lagi, lepas tu, kene tolong biro makanan pulak settle kan makanan. sape sangke, budak2 muamalat nie turun awal dari masa yang dijangkakan. hujan yang turun semalam menyukarkan pergerakan untuk pendaftaran dan sebagainya. kesian jugak kat diorang nie especially yang chinese sebab diorang la antara yang terawal turun.

alih2, bagi memudahkan pendaftaran, disuruh tunjuk kupon je. cepat, mudah dan tak buang masa. hmm...bile da masuk part makanan, sangat chaotic!! aku yang tengok dari luar xboleh nak gambarkan keadaan mereka2 yang membuat kerja dalam khemah makanan 2. kesian plak. nak masuk tak boleh sebab crowded giler!! dan mereka2 nie tak sabar nak makan and makes that place more packed!! luckily, ada sorang budak ekonomi nie which is a chinese girl yang tolong selaraskan kitorang punye chaos 2. what a shame to our AJK's!

well, lumrahlah. kalau jamuan berskala besar sampai melibatkan 1000 orang dan AJK nye hanyelah 49 orang, mesti la tidak terhandle untuk kami mengawal mereka2 ini. tapi malangnya, ramai yang tak sanggup nak tunggu mengambil makanan sebab orang terlalu ramai. well, roommate aku pon xdapat makan sebab tak larat nak tunggu. sorang da buat muke kat aku, hmmm.....lantak die la. aku bukan nye malaikat yang boleh sejukkan ati semua orang. aku hanya manusia biasa.

ape2 pon, jamuan nie habis lebih awal daripada yang dijangkakan. Alhamdulillah. kitorang kemas2 pon, abis sebelum kul 12. aku balik, mandi dan solat Isyak, online jap, then, tido! wah, seronok btol dapat tido...ahahahaha.....

hmm....maybe bile buat post-mortem nanti, mesti kene marah. sebab tak bekerjasama, aku tak buat keje..huhu....nampaknye kene sedia mental lebih daripada fizikal. sebab klu mental xble terime, fizikal pon akan terima akibatnye juga. salam..

No comments:

Post a Comment