Saturday, October 23, 2010

sEnI rOtAn.....mmg best!!

seni rotan memang best! ahaha....berape kali ntah aku nak ulang? hmm.....actually, aktiviti aku ari nie lebih berkisar tentang ilmu persilatan. buat pengetahuan semua, aku masuk ko-k silat gayong. well, actually ari nie da bengkel pemantapan senjata wira dan srikandi gayong. wah, cam gah je bunyinye ye. aahah....sebenarnye, xramai pon datang. xsampai 30 orang. w/pon xsampai 30 orang, memang kitorang have fun giler ari nie. pada mase yang same, dapat ilmu baru. yeah!


Depan : Juliana
Belakang : Syawal, aku, Lienie, Nora ngan Ana

gambar first yang korang tengok nie merupakan masa pendaftaran peserta. hmm...disebabkan kami xramai, so kami buat pendaftaran yang simple2 je....huhu...masa nie kire pendaftaran dan minum pagi. kitorang kene minum pagi dulu coz bile da bukak gelanggang, xboleh nak makan dan minum da. yang depan sekali nie merupakan pengarah projek bagi bengkel nie. name die Juliana and she's the best! hah, perasan x Ana xpakai baju silat? die xjoin bengkel nie namun disebabkan die salah seorang daripada AJK, die datang la jugak bagi menguruskan pendaftaran. lagipon, petang 2 die ade hal, so dats why die xpakai baju silat.




gambar nie plak mase kitorang buat warm-up before nak start buat ape2 pon la. penting bagi elak cramp. bahaye oh. w/pon PKU dekat je, tapi kite xnak amik risiko kan??



mase nie cikgu bagi taklimat pasal cara yang betul untuk pegang rotan 2. kalau pegang rotan 2 dengan care yang salah, nanti benda laen yang kite nak buat pon jadi salah. lagi 1, nanti kite jugak yang sakit klu kite xtau care pegang rotan yang btol.




mase nie cikgu mail tunjukkan care yang btol nak fight gune rotan. hehe...aku buat banyak kali pon, rase xbtol lagi. huhuh......cikgu nie memang baek btol. tapi die memang pantang klu orang xikot ape yang die ajar. huhu....aku kene da sekali. xmau la kene lagi. malu seh!!





nie dia para wira dan srikandi kite! ahaha....smart x kami?? seronok bile buat ramai2...huhu....




nie lagi 1 gambar.....




me fight with ina. ade gaye macam pahlawan x? hehe.....




yang nie mase majlis penutupan. yang pakai baju biru 2, En Fairus Abd Majid, penyelaras bagi unit seni bela diri UUM pas2 yang menyambut tangan En Fairus 2 cikgu saya yang bernama En Ismail bin Ibrahim.




mase nie jugak, kami sempat raikan bday abg Nahar a.k.a cikgu silat gak la. tapi die kire senior la kat UUM nie. huhu...da abis blaja xsalah aku. huhuhu.....



Aku, Nora dan Ina

nie adalah muke2 yg gembire lepas abis bengkel. memang penat but best! cikgu siap bawakkan kitorang bubur lagi untuk minum petang. Isteri En Fairus plak bawakkan pisang goreng. huhu...aku sempat makan 1 je pisang goreng 2.


ape2 pon, event yang berlaku ari nie memang best! di samping dapat ilmu, dapat kenal lagi budak ko-k aku dengan lebih baik and rapatkan lagi hubungan yang sedia rapat. Peace!


No comments:

Post a Comment