Thursday, February 24, 2011

Boring.....urrggghhh...

As salam..

Hari ini aku nak merepek je. Memandangkan sekarang nak dekat pukul 1 pagi, so korang baca je la ape yang aku repekkan nie ye. Sebab sekarang nie, minda bawah sedar da menguasai diri. Hmm...sepatutnye, skang nie aku tengah menghabiskan masa dengan menaip bait2 terakhir kesimpulan untuk assignment aku. Well, cerita pasal assignment rasenye tak pernah lepas daripada kancah kehidupan seorang pelajar universiti. Am I right?

Kadang-kadang, aku suka gak blog-walking so kalau tersinggah blog pelajar universiti, mesti tak lepas la cite pasal assignment. Ok la. Berbalik semula kepada cite assignment aku. Assignment nie kene anta sok plak. Haishh....hmm...bukan aku xbuat langsung, tapi aku xsiap lagi (tetibe). Lagipun, yg aku xsiap cume part kesimpulan je. yg laen, BERES!

So, please la doakan aku agar berjaya menyiapkan assignment nie. Erk? Assignment ape? Lupe plak nak bagitau. yg ak buat nie assignment tatabahasa. Hah! Mesti korang kate...ala, tatabahasa je kot. Kacang! hmm...kacang la sangat. rase nak pecah kapla rasenye. Once again, please pray for me okay? :D

Lagi satu isu, skang nie da merebak da la demam Kak Limah. Hah! sapekah itu kak Limah? Kak Limah nie watak dalam satu movie "Hantu Kak Limah Balik Rumah". Ak xtengok pon cite nie. tapi coursemate aku suke btol la ulang2 dialog dalam filem nie. Aku hanye tumpang gelak je. Haha...

ok la...sampai kat sini je rapuan saye....Out!




No comments:

Post a Comment