Tuesday, February 8, 2011

Cuba, Try, Test...

As salam...


Benda nie kawan aku yang recommend kat aku. So, feel free to try it ok? Have fun!


1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?


Semua sekali penting : makan, minum, tidur, kasih sayang etc


2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri??

Makan tengah hari untuk hari ini.


3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu??

Switzerland or New Zealand. Tempat tu memang cantik! :D


4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?


Kalau bercinta, memang tak la. Kalau hubungan kawan2, hmm…setakat nie Alhamdulillah berkekalan. :D


5. Adakah anda sedang dilamun cinta??

Tidak…


6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam??

Pak Andak CafĂ©….keke…


7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?

Psikologi Sosial untuk subjek Psikologi Sosial

8. Apakah nama penuh kamu??

Takyah mention da kot. Kawan2 semua tau da.


9. Kamu lebih senang dengan ayah atau mak??

Dua-dua sekali.


10. Namakan seseorang yang ingin kamu jumpa dalam hidup kamu buat pertama kalinya??

Seseorang? Xtau la plak. No one in my mind right now. :D


11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu.

· Norshila, bestfren paling lama sejak darjah 2.:D

· Rahman, another bestfren yg kesengalannye tahap cipan. Pun lame jugak.

· Aimi, Afiah, Ezza – bestfren aku kat UUM nie.

· Sue, Ely Ayuni – another bestfren.

· Xtau nak mention sape lagi. Semua aku anggap kawan. :P


12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri??

Of course. Ingat aku kaye ke nak upah orang basuhkan baju aku? Haha…


13. Tempat yang paling seronok yang kamu mahu pergi?

South Korea and Japan.


14. Pernah menipu?

Banyak kali. Aku bukan budak baik. Hehe…tapi aku tipu demi kebaikan. :P


15. 8 perkara yang amat saya gilai?


Aku jarang la gila2 pasal benda2 nie. Tapi aku paling gila dengan lelaki hensem. Muahaha….lelaki hensem memang tak pernah lepas dari mata aku. Kah3…hmm…apa lagi ek? Xtau la. Banyak je sebenarnya. Tapi tak teringat plak.


16. Pelukan atau ciuman??

Doesn’t matter. Tapi aku geli la cium2 nie. Haha…


17. 8 perkataan yang sering diucapkan??

- Ade aku kesah

- So?

- Malas la

- Ye la tu

*ade lagi sebenarnye tapi tak ble nak mention kat sini. :P


18. 8 buah buku yang paling baru di baca??

· Harry Potter and The Chamber of Secret

· Theory and Practice Counseling

· Harry Potter and the Philosopher Stone

· Nighttime is My Time

· Tastefully Small Dessert Canapes

· Killjoy

*aku tak ingat da…nie kot yg paling latest…


19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali?

Lullaby – Daichi Miura

Possibility – Boa ft Daichi Miura

The Answer – Daichi Miura

Karma – NLT

Yesterday – NLT

Impossible – Shontelle

It’s You – Sung Si Kyung ft IU

So What Can I Do – Seung Ri

20. Mari men'TAG' 8 orang lain..

Sila tag diri sendiri. Thank You. Eh, jangan lupe plak try. :DD


Sampai sini je repekan saya...Out!

2 comments:

  1. hahaha! ak pon nak teharu kat #11 2 bole?! hahaha

    ReplyDelete
  2. ish....jgn terharu....keke....buat biase je....haha....

    ReplyDelete