Monday, March 31, 2014

Happy 25th birthday to me.

Yes, exactly. Aku da berumur 25 tahun. Suku abad. Demmm..tua da. Apa2 pun, Alhamdulillah sebab Allah memberi peluang aku bernafas 25 tahun di atas muka bumi-Nya. Dan masih lagi memberi peluang kepada aku untuk bernafas sehingga kini.

Terima kasih kepada rakan-rakan yang mendoakan kesejahteraan aku. Insya Allah, semuanya dengan izin Allah akan termakbul juga doa itu. 

K fine. Title post macam forever alone giler. K la. Aku forever alone. Xbestnye bday aku masa keje. Kalau x, aku nak klua jalan2, bagi hadiah kat diri sendiri. Tapi tu la. Keje plak.

Cakap pasal keje, ok la keje situ. Aku ingat lepas je 12hb nie, aku xkeje situ da. Tapi macam ada ura-ura diorang nak extend contract aku. I'm glad but at the same time, aku macam xnak. Huhu...apa2 pun, semuanya aku serahkan kepada Yang Berkuasa je. 

Oh interview ari tu. Alhamdulillah, semuanya sudah selesai. Walaupun agak mencabar nak banding kawan2 aku kat zon lain, tapi Alhamdulillah aku da lalui semua itu. I'm glad. Syukur. Sekarang nie tunggu posting la jawabnye. Bapa aku nak sangat tengok aku jadi guru kerajaan so Insya Allah, ada rezeki, dapat la aku penuhi permintaannya tu. Bunyi macam anak yang baik kan? Wrong. Aku banyak dosa kat parents aku. Sigh~


Sempena birthday aku yang tinggal beberapa jam lagi nie, aku dedicatekan lagu nie untuk diri sendiri. Anggap la diorang tgh nyanyi lagu nie untuk aku. Hoho..




No comments:

Post a Comment