Sunday, March 9, 2014

Snap!

Snap untuk post aku nie bukan la permainan Snap tu. Tapi snap yang dimaksudkan adalah sentap. Ya, sentap merupakan perkataan yang sering berlegar2 di fikiran aku sejak kebelakangan nie. 

Sentap. Hm..sentap. Kebelakangan nie, aku macam kerap diberitahu aku cepat sentap. Kalau someone bergurau like kind of serious, I'm taking it REALLY serious. Hah pelik kan? Usually, aku bukan macam nie. I can tell whether kawan2 aku bergurau or saying something serious. But lately, that "gift" is not with me anymore. I can't tell whether it's a joke or it's something that I should consider as serious. 

Ah...aku xtau la kenapa aku jadi macam nie. Maybe aku stress xde keje kot. Maybe aku stress sebab air. To be honest, krisis air nie memang effect aku teruk jugak la. A few days ble tahan lg kalau xde air. Nie kalau da on off for a month, xke giler aku dibuatnye? 

So yeah. Aku minta maaf kalau perkataan atau perbuatan aku menunjukkan yang aku sentap or irritating. The truth is aku xsentap pun or x irritate pun. Aku sendiri pun xtau ape yang aku fikirkan. There's so much to think about. Incoming interview nie lagi. Ah...stress. There's too much to think right now. 


In before, semoga MH370 dapat ditemui. Amin.

No comments:

Post a Comment